De vitaliteit en duurzame inzetbaarheid van medewerkers is bepalend voor het succes van je onderneming. ODS helpt bij het fit en vitaal houden van medewerkers. We hebben een laagdrempelige en praktische aanpak en realiseren daarmee je doelen op het gebied van vitaliteit. Onze focus ligt daarbij op:

Beweging

Voldoende en verantwoord bewegen is essentieel voor een vitaal leven. ODS organiseert sportieve activiteiten voor jong en oud. Voor beginner en gevorderde. We bieden niet alleen individuele programma’s maar ook voor afdeling en bedrijf.

ODS zet je in beweging.

Ontspanning

Van veel kanten wordt een beroep op mensen gedaan. Vanuit werk, vanuit gezin, vanuit sociale omgeving en niet te vergeten, vanuit de digitale wereld. Hoe voorkomen we dat mensen aan de druk bezwijken, slecht slapen en dat hun energie wegebt? ODS ontspanningsactiviteiten brengen de nodige rust en focus.

ODS brengt rust in je hoofd en in je lijf.

Voeding

We eten en drinken iedere dag en denken er niet meer over na. Met ODS spijkeren we kennis bij. ODS maakt mensen bewust van wat voeding op lange termijn met je doet. We zien voeding als bron van vitaliteit.

Met ODS eet je bewust en lekker.

Mindset

Mensen die ervan overtuigd zijn dat meer bewegen, beter ontspannen en gezonder  eten hen vitaler maakt, die hebben de goede mindset. De eerste stap is daarmee gezet. En daarna… volhouden. Hoe doe je dat? Hoe motiveer je jezelf en anderen? Daarbij kan ODS helpen door coaching en advies.

ODS houdt je scherp.

Hoe houden we bedrijf en medewerker fit en vitaal?

Daarvoor hebben we een aantal diensten.

• ODS Vitaliteit: een praktische aanpak voor het realiseren van duurzame groei in vitaliteit.
  • ODS Aanbod: een kant-en-klaar sport-aanbod bij onze providers door heel Nederland. Werknemers kunnen meteen in actie! Een quick win voor bedrijf en medewerker.
  • ODS Evenementen: Werknemers en gepensioneerden kunnen met partner en inwonende kinderen (tot 22 jaar) deelnemen aan evenementen met leuke uitdagingen en ontspanning.
  • ODS Communicatie-support: We helpen bij het enthousiast maken van medewerkers voor nieuwe vitaliteits-acties. Dat verhoogt de kans van slagen.

Neem nu actie en maak een afspraak voor advies.

Bel: 046 – 410 6236 of mail naar info@ods-sport.nl

Van DSM classic naar ODS classic:

“Een geweldig event omdat het een perfecte mix is van sport, gezondheid, spanning, training, doorzettingsvermogen, sociaal, groepsgevoel, trots en samen. En dat was uniek in het verleden maar misschien nog unieker in de wereld van vandaag.”

Dimitri de Vreeze
Raad van Bestuur DSM

“De ODS Classic is de beste manier om je medewerkers beter te leren kennen. Op de fiets is iedereen gelijk.”

Directie OCI Nitrogen, 2014

“Je leert mensen kennen die je anders niet tegenkomt. Zo werk ik nu met iemand waarbij het contact is voortgekomen uit de ODS Start2Run Groep!”

Medewerker DSM, 2013