KIVADO

Informatie

Dance-Fit is een leuke dans training die goed is voor je conditie, kracht en coördinatie. Deze les is voor iedereen toegankelijk. Door de opzwepende muziek ga je nog een tikkie harder. Deze les gaat om plezier en gezelligheid terwijl we hard werken aan ons lichaam!

Urban power step is een krachtige steples die vanuit de USA is komen overwaaien naar Nederland!Hiphop choreografie en te gekke moves op de step met hiphop en afro muziek. Vaak begeleid door een dj met draaitafels. Deze les is geschikt voor elk niveau!

Ervaar de voordelen van de 50plus-Fit les! Deze les is de ideale manier om aan uw conditie, kracht en flexibiliteit te werken onder begeleiding van leuke muziek uit de jaren 50,60 en70. Wat het natuurlijk extra leuk en gezellig maakt!

De fit-ball is een goede training voor je buikspieren, onderrugspieren en bilspieren. De oefeningen met de fit-bal zijn gebaseerd op balans en coördinatie. Doordat je traint met je eigen lichaamsgewicht is deze training voor iedereen toegankelijk!

Stretch & pilates, deze les bestaat uit een rustige opbouw waarin alle spieren worden opgerekt. Het doel van de les is het vergroten van de ROM (de range of Motion). Dit zorgt voor een betere houding, minder spanning in het lichaam en minder spierpijn. Deze les is geschikt voor volwassenen die hun flexibiliteit op een rustige manier willen verhogen.

Xtreme core-Fit is een uitdagende en actieve les waardoor je d.m.v. een buis met granulaat je core, armen en benen traint. Ook word je uithoudingsvermogen verhoogd door deze high intensity training en dit allemaal op te gekke energieke muziek!

In de Afro Workout dansles leer je moves en choreografieën op moderne swingende afrobeats. Afrobeats dansles is gebaseerd op traditionele afrikaanse dans en het draait allemaal om plezier en energie!

De Bootcamp-Fit is een bootcamp training waardoor je doormiddel van verschillende kracht attributen en cardiovasculaire oefeningen een total bodyworkout krijgt. Een top training om je conditie en kracht te verbeteren!

De Jump-Fit les is een leuke en effectieve les voor iedereen! Na een goede warming-up ga je actieve bewegingen maken op de trampoline onder begeleiding van energieke muziek. Deze les is goed voor je conditie, kracht en vetverbranding!

Combat Power-Fit is een gecombineerde intervaltraining waarin gebruik gemaakt wordt van veel technieken uit verschillende vechtsporten. Je vecht je Fit tegen een denkbeeldige tegenstander op motiverende muziek. De energieke en felle oefeningen zorgen ervoor dat je alle gedachten van de dag achter kunt laten. Je gebruikt jouw hele lichaam en verbrandt veel calorieën.

Bungee dance; Na een warming-up ga je in de bungee danstechnieken aanleren. Daarna gaan we een te gekke choreografie instuderen waarbij we natuurlijk ook gaan ‘vliegen’ als Superwoman /Superman in de Bungee! Proefles €16.50, en alleen met strippenkaart.

Bungee dance kids, na een warming up gaan we Bungee technieken leren om zo hoog mogelijk te kunnen ‘vliegen’, duiken en mooie vormen te kunnen maken. Daarna gaan we een prachtige choreografie maken waar samenwerking en plezier centraal staat! Om de veiligheid te kunnen waarborgen is het belangrijk dat de kinderen goed in het tuigje passen. Daarom is deze les beschikbaar voor kinderen vanaf 1.40 meter lengte. Proefles €12.50

Bungee-Fit. Je werkt met veel Fun aan je conditie, core stability en kracht! Deze les is een volledige lichaamstraining met een hoge repetitie en hoge intensiteit! Deze les is geschikt voor ieder niveau!  Proefles € 16.50, en alleen met strippenkaart.

Peuterdans 2-4 jaar. Op leuke en vrolijke muziek dansen is het leukste wat er is! De kids maken kennis met samen bewegen en dansen op verschillende soorten muziek. Deze les is zowel leuk voor jongens als voor meisjes.

Mini dance kids 4-7 jaar. In de mini kidsdance les ga je samen leren dansen en bewegen op de leukste muziek van b.v. K3, Disney en kinderen voor kinderen. Het plezier in het dansen staat voorop! Deze les is geschikt voor meiden en jongens!

Jump-Fit kids 7-14 jaar. Een leuke energieke les waar je gebruik maakt van de weerstand van een fitness trampoline. Deze is goed voor je conditie en kracht. Met een hoge dosis fun gaan we voor maximale zweetdruppels! Deze les is geschikt voor kids van 7-14 jaar.

Wij Bieden de volgende abonnementen;

Diverse abonnementen voor kinderen en volwassenen, log in en kies!

Mini kidsdance 4-7 jaar

Spekhofstraat 15
6466 LZ Kerkrade

Abonnementen

Als ODS-lid starten bij KIVADO?

Meld je vandaag nog aan!